terça-feira, outubro 05, 2010

Meu primeiro post!

Para começar o meu Blog acho que seria justo eu fazer uma homenagem a uma amiga que morou comigo durante um tempo, o nome dela é Anna. O motivo dessa homenagem é por ela ter sido a pessoa que me inspirou e encorajou a escrever. Bom... esse texto (o meu primeiro) foi escrito em inglês porque nessa época eu estava morando fora do Brasil já havia algum tempo, então eu praticamente respirava english, bom... deu pra entender né? Enfim, aqui está ele! Cheers Anna, this one´s for u!!!



Long story short - The story of someone we know


They say that hard times teach
Well, do they really?
Bad decisions
Followed by bad decisions
Got him thinking
Thinking about what?
What has he been learning?
Or thinking about?
God maybe
Nah…
He’s always so busy…
Writing new riddles I think…
Or maybe just busy not existing
I mean, how do we know anything exists?
Because that little country keep saying so
I mean…
Aren’t they the same people that raped that little boy’s name
Just so they could sell some doctrine books?
Poor guy…
All he wanted was to help his people
Turns out he’s become their mascot
But anyway…
That someone we know
Is not thinking about god
Much…
He’s thinking about
His mistakes…
They weren’t few…
And there’s more to come
But he just hopes
Not to make the same ones again
Maybe he’ll come up with new ones
I mean
There are always new mistakes to be committed
And maybe people will learn from them
Because…
Apparently…
That’s what happens.


#PlayingNow: Athlete - The Outsiders

Postado dia 05/10/10 - 21:31



Nenhum comentário:

Postar um comentário